ביקורת נעלי צעד ראשון היא משהו שחשוב לקרוא כיוון שבכל קנייה, אתם קוראים את דירוג הגולשים, אז בעניין זה אין שום סיבה שזה ישתנה. ביקורת היא חשובה על כל דבר כדי לדעת איך אפשר להשתפר או לדעת האם מה שאנו שוקלים לקנות הוא אכן טוב.

קניית נעלי צעד ראשון היא לא עניין של מה בכך מהסיבה שאלו הנעליים שיהיו על רגליו של הילד שלכם שרק לא מזמן למד ללכת ולכן יש לבחור לו נעליים איכותיות. במאמר הבא נציג מספר נעליים מומלצות, נעבור על הקריטריונים החשובים בבחירת נעליים ונראה האם הנעליים עומדות בקריטריונים אלו.

ביקורת נעלי צעד ראשון – ROBEEZ – Mini Shoez Low Top Sneaker

אחיזה ברגל – אחיזה מעולה ברגל. בחלק האחורי העליון של הנעל, יש גומי שמתכווץ ומתרחב עם הרגל של הילד. כך, הנעל מבטיחה אחיזה מרבית בקרסולו של הילד. האחיזה הזו חשובה ביותר מכיוון שהיא מונעת פציעות רגליים כאשר התינוק שלכם נופל.

בנוסף לגומי, הנעל נסגרת בעזרת סקוטש ושרוכים יחד. הסגירה הכפולה הזו מאפשרת אחיזה טובה יותר של הנעל על הרגל וגורמת לכך שהנעל לא תיפול.

סוליה – מצד אחד, הסוליה מחולקת לשני חלקים: החלק העליון של אזור האצבעות והחלק התחתון של העקב. הסיבה לחלוקה הזו היא מכיוון שבחלקים אלו שמו גומי מחוספס העוזר למנוע החלקה כך שהילד שלכם יכול להתהלך בבית מבלי להסתכן מהבחינה הזו.

מצד שני, הסוליה די דקה ורכה כך שאין את בלימת הזעזוע מהקרקע שאנו סופגים בזמן הליכה או ריצה.

גמישות – נעל זו עשויה מבד וגומי כך שהיא גמישה מאוד, דבר המאפשר את טווח התנועה המלא של הרגל של התינוק שלכם. טווח תנועה מלא יעזור לילד להתרגל בצורה טובה יותר להליכה וגם יעזור לו לשפר את היציבות שלו.

נוחות – פנים הנעל מרופד בריפוד קצף שהוכח כנוח ביותר.

עיצוב – עיצוב חמוד מאוד בעבור ילדים. שילוב הסקוטש והשרוכים נותן תחושה של נעל לגדולים אך עדיין ילדותית. מבחר הצבעים הגדול גורם לכך שהנעל מתאימה לבנים ולבנות גם יחד.

ביקורת נעלי צעד ראשון – Bare Steps Sneaker  MERRELL

אחיזה ברגל – נעליים אלו מציעות אחיזה טובה ברגלו של התינוק. הסקוטש עוזר לאחיזה וכך גם הלשונית הגבוהה והמעוגלת של הנעל. בנוסף לכך, באמצע הנעל ישנו גומי מתוח העוזר לשמור על הרגל בתוך הנעל מבלי לגרום ללחץ על הרגל.

סוליה – סוליה די עבה ומחוספסת. החספוס של הסוליה הנגרם על ידי נקודות וקווים החרוטים בסוליה, עוצבו למטרת מניעת החלקה של התינוקות הנועלים אותן. עיצוב זה של הסוליה והעובי שלה, עוזרים למנוע את הזעזוע מהקרקע בצורה מעולה.

גמישות – למרות הסוליה העבה של הנעל, היא מספיק גמישה כדי לאפשר לילד שלכם תנועה קלילה ונינוחה.

נוחות – מרחב פנימי מצוין המאפשר גדילה טבעית של הרגל, פתח הנעל הוא די גמיש, דבר המאפשר נעילה קלה ופשוטה של הנעל.

עיצוב – עיצוב חמוד המתאים לילדים שהולכים בצורה יציבה וטובה. נעל זו מתאימה בעיקר לשטח הפתוח ומלאה בצבעים עדינים שילדים אוהבים.

ביקורת נעלי צעד ראשון – צעד ראשון פרווה – ELEFANTEN

אחיזה ברגל – גם נעל זו מאובזרת בבטיחות כפולה של סקוטש ושרוכים שעל היתרון שלהם כבר דיברנו. פתח הנעל הוא די גבוה מה שתורם לאחיזה בקרסול הרגל של הילד.

סוליה – סוליה חזקה ביותר עם עיצוב מיוחד המונע נפילה ועוזר להשאיר את הילד על הרגליים. הסוליה עבה בעקב ובאצבעות הרגל שהם המקומות הקריטיים שעליהם יש לשמור מפני הזעזוע מהקרקע.

גמישות – נעל זו היא גמישה בצורה המספקת כדי לאפשר לילד את מלוא התנועה.

נוחות – הנעל מרופדת מבפנים, הסקוטש עוזר להתאים את הנעל לרגל בצורה מעולה ובחלקה האחורי ישנה פרווה נעימה ומחממת.

עיצוב – עיצוב מהמם וחמוד המתאימים לבנות. על הנעל ישנו ציור של כבשה שהפרווה הממוקמת בחלקה האחורי הוא של הכבשה. בנוסף לכך, הסוליה ממשיכה אל חלקה הקדמי של הנעל במטרה להגן על אצבעות הילד וגם לשמור על עמידות הנעליים. 

ביקורת נעלי צעד ראשון

ביקורת נעלי צעד ראשון – צעד ראשון – נימרוד

אחיזה ברגל – נעל גבוהה שתשמור על הקרסול של הילד שלכם בצורה מעולה. לנעל שני סקוטשים שיעזרו להתאים את הנעל אל הרגל ולהדק או לשחרר את הנעל לפי הצורך. נעל הדוקה יותר (במידה הנכונה כמובן) תשמור על הרגל טוב יותר.

סוליה – כפי שכבר הבנתם מהביקורות הקודמות, המקומות שחשוב שעליהם הסוליה תגן הם העקב והאצבעות. נעל זו עושה בדיוק את זה כשהסוליה עבה בחלקים אלו ומעט דקה יותר באמצע הרגל כך שהקשת ברגלו של הילד יושבת בצורה נוחה יותר בתוך הנעל.

גמישות – החומר ממנו עושיה הנעל הוא בד גמיש כך שהרגל של ילדכם תנוע בחופשיות הרצויה.

נוחות – פנים הנעל מאובזר ברפידות בעלות טכנולוגיה מיוחדת המעניקה תמיכה מקסימלית בכך שמדמה הליכה על חול ים ומקבלת את צורת כף הרגל.

עיצוב – עיצוב עדין ואלגנטי המאפשר לנעול את הנעליים הללו בכל מצב ולכל אירוע.

עכשיו, לאחר שקיבלתם קצת יותר מידע לגבי נעלי צעד ראשון, אתם יכולים לגשת לחנות ולקנות לילד שלכם נעליים בצורה מושכלת יותר. גם אם לא תבחרו את אחת הנעליים שהצגנו כאן, חשוב מאוד לשים לב לדגשים החשובים בבחירת נעלי צעד ראשון. לחצו על הלינק ותקראו על מספר טיפים לפני שבוחרים נעליים ועקבו אחריהם.