טיפים לפני שבוחרים נעליים הם משהו שכדאי לקבל לפני שניגשים לחנות כדי לקנות זוג חדש. רבים הם האנשים שפשוט ניגשים לחנות, מורידים מהמדף זוג שנראה להם יפה ומתאים, מודדים אותו לשנייה וחוזרים איתו הביתה. זוהי לא דרך חכמה לקנות נעליים. כדאי מאוד לבוא עם איזשהו ידע מראש, ידע עמוק יותר מלדעת מהי המידה שלכם.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – כדי לתת לכם את הידע הנוסף הזה. במאמר הבא אנחנו ניתן לכם 3 טיפים לפני שבוחרים נעליים. קראו אותם טוב ויישמו אותם בפעם הבאה שאתם בחנות הנעליים.

טיפים לפני שבוחרים נעליים – קנו בזמן הנכון – שעות הערב

הרבה פעמים שאומרים זמן נכון לקנייה של נעליים או כל דבר אחר, חושבים על סוף עונה או תקופת מבצעים. אך בעצם הזמן הנכון הוא שעות הערב. הסיבה היא כזו – בבוקר, הרגליים שלו רעננות לאחר שנת לילה טובה ומנוחה והן צרות יותר בשל כך. בשעות הערב, אחרי שכל היום היינו על הרגליים בעבודה, בדרכים או בכל מקום אחר – הרגליים שלנו יותר נפוחות וגדולות. אם נקנה נעליים שבחרנו בשעות הבוקר, הן ככל הנראה לא יעלו עליכן לאחר יום ארוך ומתיש. לעומת זאת, נעליים שקניתם בשעות הערב, מבטיחות להישאר לכן טובות לאורך זמן.

טיפים לפני שבוחרים נעליים
תעשו את זה בשעות הערב

טיפים לפני שבוחרים נעליים – שימו לב למידה, לגזרה ולרוחב הנעל

זה נשמע מובן מאליו אך זה ממש לא אמור להיות. קיים סיכוי טוב מאוד, שבמותג נעליים מסוים אנחנו נהייה במידה X אבל במותג נעליים אחר הנעל שנצטרך לא תהייה באותה המידה. אז אם אתם מידה 42, אל תיקחו כל נעל שמוצאת חן בעיניכם במידה 42 מבלי לבדוק איך היא יושבת על הרגל. חשוב מאוד למדוד את הנעליים לפני שקונים אותן.

בנוגע לגזרה – ישנן נעליים שמתאימות לפעילות ואירועים שונים והגזרה שלהן תהייה שונה. נעל ספורט לא תתאים לחתונה ונעל אלגנטית לא מתאימה לטיול שטח. שימו לב שהנעל שאתם קונים מתאימה בגזרה. דבר זה חשוב בעיקר כשקונים נעליים אלגנטיות עם שפיץ. חשוב מאוד לשים לב שיש מספיק מרווח בין הבוהן שלכם לסוף הנעל.

כמו כן, כדאי לוודא שהרוחב של הנעל מתאים לרוחב הרגל שלכם. השוו קודם לכן את הרוחב ורק במידה והוא מתאים – קנו את הנעל. במידה והוא קטן מדי, הימנעו מקנייה של זוג הנעליים הזה כי בוודאות שהוא לא יהיה לכם נוח.

טיפים לפני שבוחרים נעליים
ההתאמה לרגל של הילד היא קריטית

טיפים לפני שבוחרים נעליים – מדדו את רגליכם כל שנתיים

כן, מה שאתם קוראים! הגוף שלנו משתנה, גם כשאנחנו כבר בוגרים. הרגליים ממשיכות להתארך ולהתרחב במשך השנים ומקרים שונים בחיינו עשויים להשפיע על מידת הנעליים שלנו. הריון, הרזיה משמעותית או שינוי בגובה, יגדילו או יקטינו את המידה שלנו בנעליים. בשל כך, כדאי לוודא כל שנתיים את מידת הנעליים שלכם. אם היא השתנה, זה אחלה תירוץ לשופינג.

הנה, אחרי שקראתם את המאמר אתם יוצאים מכאן חכמים יותר בכך שקיבלתם טיפים לפני שבוחרים נעליים ולא ישר רצתם לחנות הקרובה. בהקשר זה, כדאי מאוד לגשת לחנויות מוכרות ואמינות בעלות מבחר גדול ואנשי מקצוע מנוסים שיעזרו לכם להתאים את הנעל לרגל המיוחדת שלכם. שימו לב לדגשים שדיברנו עליהם כאן ואנו מקווים שתצאו מהחנות עם זוג הנעליים המתאים לכם ביותר. מקווים שעזרנו. קנייה מהנה.

רוצים לקרוא מאמרים בנושא נעלי צעד ראשון? אם כן, לחצו כאן.

שאלות נפוצות

מה חשוב לעשות בקניית נעליים?

אז כמו שאמרנו, חשוב לגשת לחנויות מוכרות ואמינות. בנוסף, כדאי מאוד למדוד את הנעליים ולא לקנות לפני שמדדתם. כמו כן, שימו את הנוחות לפני היופי, גם אם אלו הנעליים הכי יפות שראיתם בחייכם, אם הן לא נוחות אתם כנראה לא תנעלו אותם.

כמה מרווח צריך להישאר בין האצבעות לסוף הנעל?

המרווח האידיאלי הוא בערך רוחב האצבע המורה.

לאחר כמה זמן צריך לקנות נעליים חדשות?

אין באמת תקופת זמן. כדאי לקנות נעליים חדשות כשהנעליים הישנות כבר בלויות, הסוליה שלהן כבר שחוקה או שהן קטנות.  

איפה כדאי לקנות נעליים לילדים?

מאוד מומלץ לקנות נעלי ילדים במותגים מוכרים ואמינים כמו נעלי נמרוד. חשוב מאוד לקנות מאנשי מקצוע מנוסים.