נעלי טרום הליכה – מה מומלץ? על מה מסתכלים? מתי קונים? מאיפה קונים? המשיכו לקרוא ונענה על כל השאלות

נעלי טרום הליכה הן הנעליים הראשונות שתקנו לתינוק שלכם. זוהי קנייה מרגשת ובו זמנית רכישה חשובה שיש לקחת בה בחשבון הרבה משתנים. אז כדי לעזור, ריכזנו מספר שאלות פופולריות הנוגעות לקנייה של נעלי טרום הליכה ואנו כאן כדי לענות עליהן. אם יש לכם עוד שאלות – תפציצו אותנו בתגובות.

נעלי טרום הליכה

מתי קונים נעלי טרום הליכה?

כשהמתוק הקטן שלכם מתחיל להרים את עצמו למצב עמידה בעזרת השולחן או כל רהיט אחר וממש עוד מעט הוא יתחיל לצעוד צעדים זהירים ברחבי הבית, ייפול (הרבה פעמים) ובלי ששמים לב תצטרכו לרוץ אחריו. כדאי שתתחילו לחקור על נעלי טרום הליכה. נעלי טרום הליכה הן בעצם שילוב כזה בין נעליים לגרביים. המטרה היא לא להגביל את התנועה של התינוק אבל שעדיין יתרגל לכך שיש לו משהו על הרגל וגם כדי לשים חוצץ בין רגלו העדינה לבין הרצפה הקרה כדאי לקנות זוג נעליים טוב. אז על מה מסתכלים בקנייה של נעלי טרום הליכה? המשיכו לפסקה הבאה.

מה בודקים בנעלי טרום הליכה?

מספר דברים:

  1. התאמת הנעל לרגל – חשוב שהנעל תספק תמיכה טובה לרגל והקרסול. בשלב זה של ההליכה, הם עוד מתרגלים ללכת והרגל שלהם משתנה ומתחזקת ולכן חשוב שהנעל תתאים בצורה מיטבית לרגלו של הקטנצ'יק שלכם.
  2. גמישות – בדיוק בגלל הסעיף הראשון. הרגל שלהם מתרגלת עוד להליכה ולאדמה עליהם היא דורכת ולכן היא צריכה את הגמישות והמרחב כדי שתוכל "להבין" את המשטחים השונים, בין אם זה רצפה, מזרון העריסה או הספה.
  3. מידה נכונה – בשלב זה, הרגל שלהם גדלה די מהר וכדי לא להחליף זוג נעלי טרום הליכה לאחר תקופה קצרה, כדאי לקנות נעליים שהרגל תוכל לגדול לתוכה אבל כמובן שעדיין תספק את מה שצריך. מדדו את רגלו של ילדכם. יכול להיות שרגל אחת תהייה גדולה מהשנייה וזה בסדר וטבעי. תקנו זוג נעליים המתאים לכף הרגל הגדולה יותר.הצעת מדידה – ציירו את רגלו של ילדכם על נייר ומדדו עם סרגל או מטר. עדיף לא לסמוך במאה אחוז על סרגלי המידות באתרים ובחנויות השונות.
  4. החומר ממנו עשויה הנעל – נעדיף נעל אוורירית ונושמת כדי שרגלו של הילד לא תזיע יותר מדי וכאמור גמישה אז כאן ניתן עדיפות לנעל מבד למשל. בנוסף, כדאי מאוד לשים לב שבסוליית הנעל יש מונעי החלקה.

נעלי טרום הליכה מומלצות

אציג בפניכם שני דגמים של נעלי טרום הליכה, אחד למתוקים ואחד למתוקות. נתחיל עם הדגם לבנות כי ליידיז פירסט:

הנעל של חברת אלפנטן, עשויה עור והיא בעצם שילוב של גרב עם נעל (כמו שנהוג וצריך בנעלי טרום הליכה) ונותנת הרגשה של ללכת יחפים. הנעל מעט גבוהה ונותנת תמיכה טובה לקרסול הרגל. בנעל זו אין הבדל בין ימין לשמאל כיוון שעם הזמן הנעל תתעצב לפי רגלה של הילדה שלכם. מגיעות בכמה צבעים.

נעלי טרום הליכה

הזוג שני, לבנים החמודים שלנו, מזכיר בעיצובו נעל ג'ינס אבל גם כאן יש שילוב בין גרב לנעל וגם נעליים אלה נותנות הרגשה של ללכת יחפים. סקוטצ' לאחיזה טובה יותר של הרגל ומונעי החלקה בסולית הנעל. הנעל מגיעה בשלל צבעים והיא נעל טרום הליכה מעולה.

נעלי טרום הליכה

מאיפה קונים נעלי טרום הליכה?

מן הסתם, החלטה שלכם. אפשר לקנות מאתרים שונים מחו"ל כמו אמזון או אתרים של חנויות ספציפיות אם אתם מכירים ואפשר גם אתרים של חנויות ישראליות. העדפה אישית שלי (וגם הצעה) – תקנו כחול לבן. ככה תעזרו לכלכלה הישראלית ולא לכזו של מדינה אחרת. המחירים הם פלוס מינוס אותם המחירים וככה לא תצטרכו לשלם גם על משלוח ואולי אפילו מכס.

אז איפה אפשר לקנות? כל חנויות נעלי הילדים שאתם מכירים כמו נעלי נמרוד למשל או כל חנות אחרת שאתם מכירים או סתם כזו שבאה לכם בטוב. קנייה נעימה!

רוצים לקרוא מאמרים בנושא נעלי צעד ראשון? אם כן, לחצו כאן.