נעלי ילדים ללא עור הן מוצר שניתן להכין מעור סינטטי. עור מסוג זה נועד להיראות ולהרגיש דומה לעור אמיתי ללא החששות האתיים לגבי זכויות בעלי חיים. עובדה זו היא רק אחת מכמה יתרונות שנעילה של נעלי עור מלאכותיות במקום עור אמיתי נותנות ללובש.

נעלי ילדים ללא עור הם תולדה של הטבעונות שנכנסה לחיינו בצורה רצינית בכמה שנים האחרונות. יותר ויותר אנשים דוגלים בטבעונות ומעוניינים להפוך את כל חייהם לטבעוניים. שינוי הרגלי האכילה ובין היתר גם האופנה.

עור סינטטי הוא כנראה המחליף האידיאלי למוצרי העור המוכרים לנו. הנה הסיבות למה:

בטוח יותר מבחינה סביבתית

עור סינטטי משמש לעיתים קרובות בנעליים טבעוניות ובמותגים אחרים הפונים לאנשים המודאגים מרווחת בעלי החיים. עור מלאכותי עשוי לרוב משילוב של טקסטיל ופוליאוריטן כדי להעניק לחומר הסינטטי תחושת עור אותנטית. עור אמיתי עובר טיפול מקיף כדי שיהיה מוכן לייצור נעליים והחומרים הכימיים המשמשים לטיפול בו נמצאו כפוגעים בסביבה וכאלה המעכבים את הפירוק הביולוגי של העור. מה שאומר שהוא יישאר על כדור הארץ יותר זמן ממה שהוקצב לו. לעומת זאת, נעלי עור סינטטיות אינן דורשות הכנה מרובה ומשתמשות בטיפול כימי מינימלי.

נעלי ילדים ללא עור
תוכלו בקלות לעזור לשמור עליהן

עלות אל מול תועלת –

עור מסורתי נוטה להיות יקר בהרבה מחברו הסינתטי. עור דורש הרבה יותר הכנה ומסיבה זו הוא יקר יותר. הפרות ושאר החיות שמהן נלקח העור לייצור הנעליים דורשות טיפול, אדמה ומזון. לפני שניתן להכין את הנעליים עור החיה צריך לעבור טיפול כימי שעליו כבר דיברנו. כל אלה משנים את המחיר בסופו של דבר. עור סינטטי לא דורש הכנה רבה או עבודה קשה בכדי לייצר אותו ולכן נעלי עור מלאכותיות בדרך כלל זולות משמעותית מנעלי עור רגילות. אז למה לקנות נעלי עור רגילות כשאפשר לקנות בזול יותר נעלי ילדים ללא עור העשויות מחומרים סינטטיים? ככה תשמרו על הכיס שלכם ועל בעלי החיים בו זמנית.

נעלי ילדים ללא עור
לא תצטרכו להוציא הרבה ממנו כדי לקנות נעלי ילדים ללא עור

עמידות –

נעלי עור סינטטיות נועדו לשמור על צורתן ובדרך כלל הן עמידות מאוד. הן גם עמידות במים יותר מעור אמיתי, שעלול להכתים ולגרום נזק לנעל כאשר הם מגיעים במגע עם רטיבות. עור סינטטי נועד לעמוד בתנאי מזג האוויר ובלאי ההליכה והריצה לאורך זמן ממושך.

מותגים משתמשים בו –

כאן הכוונה היא לא רק לעור סינטטי אלא לחומרים סינטטיים באופן כללי. נעלי ילדים ללא עור מיוצרות גם מחומרים שונים ולא רק מחומרים סינטטיים אך מותגים גדולים אוהבים להשתמש בעור הסינטטי בנעליים שלהם.

מותגים גדולים ואהובים כמו אדידס וגם נייק משתמשים בחומרים דמויי עור ידידותיים לסביבה בכדי ליצור נעלי ילדים ללא עור. הם עוזרים לשמור על הסביבה בצורה זו ואפילו ייצרו נעליים מחומרים מתכלים.

יכול להיות שהן עשויות מעור מלאכותי

החברות הגדולות האלה עוזרות לשמור על הסביבה בדרכן שלהן, עכשיו תורכם. הקנייה של נעלי ילדים ללא עור יכולה מאוד לעזור לסביבה ולבעלי החיים. אין שום סיבה שנפשוט מהן את העור או נגדל אותן למטרות כאלה. שימו לב מה אתם לובשים, כי זה יכול להציל חיים.

רוצים לקרוא מאמרים בנושא נעלי צעד ראשון? אם כן, לחצו כאן.

שאלות נפוצות בנושא נעלי ילדים ללא עור

האם החומרים הסינטטיים הם ידידותיים לסביבה?

כן. חומרים סינטטיים הם ידידותיים לסביבה יותר מאשר עור בשל הסיבה שביצירת חומרים אלה, השימוש בכימיקלים הוא מינימלי בעוד שייצור של עור דורש שימוש בהרבה מאוד כימיקלים.

איפה אפשר לקנות נעלי ילדים ללא עור?

כמעט בכל חנות נעליים. מי שהוא לא בעל מקצוע מנוסה, לא יידע להבדיל בין נעל עור אמיתית לנעל בעלת עור סינטטי או מלאכותי אז כדאי לשאול את המוכר לפני הקנייה.

מהיכן מגיע העור בנעלי עור?

ניתן להכין נעלי עור מעורן של חיות שונות כמו חזירים, פרות ואפילו חיות אקזוטיות כמו תנין.