נעלי פעוטות מסווגות לפי קריטריונים שונים. קריטריונים אלו נקבעים לפי צורת הרגל של הילד ובשל הסיבה שיש צורות שונות, חשוב לבחור את הנעליים הטובות ביותר בעבור הילד שלכם. בנוסף לכך, זה קריטי שהנעל תהייה נוחה לילד כדי שהוא לא ירגיש אי נוחות וכמו כן חשוב שהנעל לא תפגע בהתפתחות הרגל שלו.

במאמר זה, אנו נציג כמה דגמי נעליים המתאימות לצורות רגליים שונות וגם לשלבי ההליכה השונים שהתינוק שלכם עובר.

נעלי פעוטות – הנעליים הטובות ביותר לצורות הרגל השונות

חשוב מאוד שהנעליים הראשונות של הילד, יתאימו לו כדי לאפשר התפתחות תקינה ולכן נתחיל בכך שנציג נעליים על סמך צורות כף הרגל הקיימות. בין אם יש לילד שלכם רגל רחבה, רגל צרה או רגל שטוחה אנו מבטיחים שיש בשוק נעליים המתאימות במיוחד לו.

נעלי פעוטות
חשוב לבחור להם את הנעליים הנכונות

כף רגל רחבה:

נעלי צ'אק טיילור של חברת קונברס –

נעליים אלה הן מקסימות מאוד וקלילות לנעילה והורדה מרגלו של הילד שלכם. מה שתורם לכך הוא הסקוטשים של הנעל. סקוטשים אלו הם קלים לפתיחה וסגירה ואין צורך להתחיל להתעסק עם שרוכים. בנוסף, סקוטשים אלו שומרים את הנעל צמודה לרגלו של הילד.  

כף רגל צרה:

נעלי ריצה לילדים של  – ASICS

בקצה השני של הספקטרום, ASICS הוא מותג נעליים נהדר עבור פעוטות עם רגליים צרות. הם יתאימו בול במידה, וישמרו על כף הרגל שלהם להחליק החוצה. השילוב של השרוכים האלסטיים והסקוטש מגבירים את האבטוח של הנעל.

כף רגל שטוחה:

נעלי טנג'ון של חברת נייק –

אם לפעוט שלכם יש כפות רגליים שטוחות, אתם לא צריכים להיות מודאגים מכיוון שלרוב זה מסתדר בעצמו בסביבות גיל 6. בינתיים, למצוא נעל טובה שעוזרת להם לבנות ביטחון בכישורי ההליכה שלהם זה מאוד חשוב! נעליים אלו קלות כל כך שזה כמעט כמו להסתובב יחפים, דבר החיוני לילדים עם רגליים שטוחות. למרות שרוב הנעל עשויה רשת, ישנו חומר נוסף מסביב לאצבעות הרגליים ששומר על אזור זה של הרגל.

נעלי פעוטות – הנעליים הטובות ביותר לשלבי ההליכה השונים

הנעל הראשונה שנועל התינוק שלכם לעומת מה שהוא ינעל בעוד שנה, הן שונות מאוד האחת מהשנייה. נעלי פעוטות שונות, מתאימות לשלבים שונים בחייו של הילד מכיוון שבכל שלב, ישנם עוד ועוד תפקידים שהנעליים צריכות למלא.

נעלי טרום הליכה:

כאשר התינוק שלכם מתחיל ללכת, עדיף שהוא יהיה יחף מכיוון שזו הדרך הטובה ביותר ללמוד ללכת בצורה נכונה ויציבה. עם זאת, לא תמיד זו אפשרות ולכן מציאת נעל רכה וגמישה מאוד חיונית בשלב זה. האפשרות שמיד נציג לכם, מתאימה באופן מושלם לתיאור זה.

טרום הליכה ELEFANTEN דגם 50033-M –

נעליים אלו הן גמישות ביותר מה שמאפשר לילד שלכם את מלוא טווח התנועה של הרגל דבר החשוב ללמידה נכונה של הליכה. בנוסף לכך, הנעל מאובזרת בסקוטש וגומי אלסטי באזור גב הרגל התורמים לאחיזה טובה של הנעל ברגלו של הילד שלכם, דבר המונע פציעות. הנעל נוחה מאוד ונותנת לילדכם את ההרגשה של הליכה יחפה כשבעצם הוא נועל נעליים. 

נעלי פעוטות

נעלי צעד ראשון:

נעלי צעד ראשון צריכות להמשיך את האחיזה הטובה ברגלו של הילד שלכם, לתת את המענה הנכון מבחינת שמירה על הכף הרגל באמצעות הסוליה וכמובן, להיות נוחה. נעל זו מתאימה לתינוקות שכבר יודעים ללכת בצורה טובה ויציבה וגדלו לתוך נעלי הטרום הליכה שלהם.

נעלי ספורט  ELEFANTEN דגם M-55454 –

הסגנון הפשוט מעודד תנועה טבעית ותואם את הקריטריונים לבחירת נעלי ילדים. נעל שיושבת טוב על הרגל, נושמת, גמישה, ומספקת מספיק תמיכה והגנה. רפידות ייחודיות בעלות ה-MEMORY FOAM וטכנולוגיית הSAND AFFECT-: טכנולוגיה ייחודית המעניקה תמיכה מקסימלית בכך שמדמה הליכה על חול ים והרפידה מקבלת את צורת כף הרגל.

הנעליים הטובות ביותר להליכה בחוץ:

ברגע שהילד שלכם מתחיל להבין את עניין ההליכה, אתם יוצאים איתו יותר החוצה כדי שיוציא קצת אנרגיות וירוץ בגן המשחקים. בשלב זה, הוא עדיין זקוק לנעל קלת משקל וגמישה מאוד, אך כזו  עם סוליה עבה יותר שתשמור על כפות הרגליים.

נעלי ספורט אדידס דגם EG2225 –

נעלי פעוטות אלו הן חזקות ביותר, בעלות סוליה רחבה כדי לשמור על כף רגלו של הילד שלכם ובנוסף יש להן סקוטש שעל יתרונותיו כבר דיברנו קודם. חוץ מזה, הן אופנתיות מאוד ומתאימות לכל אירוע ולא רק להליכה.

השלבים השונים, מצריכים נעליים שונות כמו גם צורות הרגל השונות. בחרו נכון כדי לתת לילדכם את הטוב ביותר. התייעצו עם חברים, אנשי מקצוע או כל אדם אחר בעל ידע כדי לברר מהן נעלי פעוטות הטובות ביותר לכל שלב ולכל צורת רגל. אנחנו הצגנו כאן כמה כדי שתוכלו לקבל קצת תמונה לגבי המאפיינים שצריכים להיות בנעלי פעוטות.

רוצים לקרוא מאמרים בנושא נעלי צעד ראשון? אם כן, לחצו כאן.