סנדלים ללא עור יכולים לקניות קנייה מסובכת כי לפעמים סנדלים מסוג זה נראות כמו סנדלים עם עור רגיל. כשאתם יוצאים לחפש סנדלים טבעוניות חדשות, אתם לא יכולים לדעת האם הסנדלים ללא עור שאתם מחזיקים ביד שלכם הם באמת ללא עור או לא כי מי שהוא לא מומחה בנושא, לא יידע להבחין בהבדל.

בדיוק בשביל זה, יצאנו לחיפוש אחר הסנדלים והכפכפים הטבעוניות הטובות ביותר שיש בשוק ומצאנו 7 דגמים מעולים ואנו נציג לכם אותם כאן.

סנדלי אוקבאשי דגם יורוספורט

הדגם המומלץ הראשון הוא סנדלי אוקבאשי יורוספורט. סנדלים ללא עור אלה עשויים מהחומרים הטבעוניים הטובים ביותר הנמצאים בפס הייצור של סנדלים ללא עור. דגם זה מספק תמיכה בקשת הרגל לנוחות כפות הרגליים והוא מעוצב לתמיכה נוספת בעקב כדי לאפשר לכפות הרגליים שלכם להישאר בתוך הסנדלים ולמנוע מהם ליפול מהרגל שלכם. הדגם הוא תוצרת ארה"ב. סנדלים ללא עור אלה לעולם לא יאבדו את צבעם המקורי, מכיוון שהחומר ממנו הם עשויים, מיקרו-פלסט, כמעט בלתי ניתן להריסה עם לבוש יומיומי. בנוסף, אתם יכולים להיות בטוחים שהזוג הזה ניתן למחזור. אז ברגע שהם סיימו את תפקידם ואתם מוכנים להיפרד מהם לשלום, הם לא יזיקו לסביבה.

סנדלים ללא עור
COPYWRITES – VEGANMENSHOES

סנדלי אוקבאשי דגם מילאנו

סנדלים ללא עור אלה הם בעלי עיצוב מיוחד לסוליה הפנימית (החלק עליו אתם מניחים את הרגל). העיצוב כולל חרוזים קטנים הנותנת הרגשה של עיסוי בכל צעד וצעד. בנוסף, הם עמידים מאוד וקלים לניקוי, פשוט שטפו אותם במים מדי פעם והם ייראו כמו חדשים. יושבים טוב מאוד על הרגל, חזקים מספיק כדי שיהיה אפשר ללכת איתם בשטח פתוח וחלקים מספיק כדי שתוכלו ללכת איתם לבריכה.

COPYWRITES – VEGANMENSHOES

כפכפי Olukai דגם Kipi

Olukai מציעים זוג כפכפים טבעוניות תוצרת ארה"ב מחומרים העשויים מאה אחוז ידי אדם וללא זכר לחומרים מן החי. הם מציעים אחיזה נהדרת כשהם יבשים ולא יפלו מהרגליים בקלות. הקשת והתמיכה בעקב בזוג כפכפים זה הם מהמובילים בתחום. כפכפים אלה הם הזוג הנושם ביותר שתוכלו למצוא בשביל ימי הקיץ החמים.

סנדלים ללא עור
COPYWRITES – VEGANMENSHOES

סנדלי בירקנשטוק דגם בוסטון

דגם זה כולל מיקרופייבר רך ומרופד מחומר מעשה ידי אדם המיוצר במיוחד לנוחות כפות הרגליים. סנדלים ללא עור אלה מכסים באופן מלא את חלקו העליון של כף הרגל שלכם. הם נוחים ומאווררים מאוד. יש שימוש במיקרופייבר כציפוי זמש מלאכותי המוסיף עוד סגנון לזוג סנדלים ללא עור מסוגנן ממילא.

סנדלים ללא עור
COPYWRITES – VEGANMENSHOES

סנדלי בירקנשטוק דגם אריזונה

תסמכו על אחת החברות המובילות בשוק הנעליים שהיא תדע לייצר סנדלים ללא עור בסטנדרט הגבוה ביותר. דגם ספציפי זה משתמש בחלק עליון סינטטי עמיד במיוחד, רך וקל לתחזוקה. בשל החומר הזה, סנדלים ללא עור אלה ידועים בכך שהם גורמים פחות לגירוי בכפות הרגליים וקל יותר להתרגל אליהם מאשר לכל סנדל עור אחר.

סנדלים ללא עור
COPYWRITES – VEGANMENSHOES

כפכפי VIIHAHN

ככל הנראה הקלות ביותר מבין הדגמים שדיברנו עליהם עד כה. סנדלים ללא עור אלה נותנים הרגשה קלילה מאוד. הם עשויים עור טבעוני, יושבים נהדר על הרגל ונראים קלאסיים אך עם זאת אופנתיים במיוחד. זוג סנדלים אלו הם מאווררים מאוד ומעניקים לרגליים שלכם חוויה נוחה ונושמת.

סנדלים ללא עור
COPYWRITES – VEGANMENSHOES

כפכפי הגלישה של אוקבאשי

המאפיין הטוב ביותר של דגם זה הוא העמידות שלהם. בשל כך שהם מיוצרים מחתיכה אחת של גומי, הסנדלים הללו יכולים להחזיק לכם למשך עשור בקלות. בנוסף, הם מאווררים ונוחים מאוד. התמיכה בקשת הגבוהה של הרגל כלולה גם כן, מה שימנע מכפות הרגליים להיות שטוחות ועייפות לאחר הליכה ארוכה.

סנדלים ללא עור
COPYWRITES – VEGANMENSHOES

הצגנו בפניכם 7 דגמים שונים של כפכפים וסנדלים ללא עור. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבדוק מהי החנות הקרובה ביותר אליכם שמוכרת אותם. סנדלים ללא עור לא מתאימים רק למי שמאמין בערכי הטבעונות אלא לכולם. הנעלה טבעונית בפרט ופרטי לבוש טבעוניים בכלל הם אופנתיים מאוד ונראים ממש כמו כל פריט לבוש "רגיל". הרבה מאוד מותגי אופנה גדולים מייצרים מוצרים טבעוניים מבלי שאתם יודעים בכלל.

קנייה של מוצרים טבעוניים עוזרת לשמור על הסביבה למען עתידנו ועתיד הדורות הבאים. אז אם אתם כבר עושים את זה – כל הכבוד לכם. אם אתם עדיין לא קונים טבעוני – אנו ממליצים לכם לפחות לנסות. זה בטוח לא יזיק.

רוצים לקרוא מאמרים בנושא נעלי צעד ראשון? אם כן, לחצו כאן.